Welkom bij Blinkers!

Wat leuk dat je binnenkort start bij Blinkers! Om je alvast een beetje wegwijs te maken in onze systemen hebben wij een aantal instructies voor je klaargezet.

We wensen je veel succes bij Blinkers.

  • Contactgegevens - Huishoudelijke Ondersteuning | (WMO)

    Team WMO: 088-6009300 of wmo@blinkers.nl
    Bereikbaar op werkdagen van 9:00-17:00 uur. Buiten kantoortijden is dit het telefoonnummer ook bereikbaar voor dringende zaken (die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten), dan kom je bij de ZorgCentrale Nederland uit en zij kunnen jou dan helpen.

    Support (ICT) Blinkers: 085-0640281 of support@blinkers.nl
    Voor alle vragen omtrent ICT, Nedap, inlogcodes en accounts.

    Support Roamler app:
    Je kan via je app chatten met support, bellen naar 020-3230376 of e-mail naar caresupport@roamler.com

Afas | Informatie arbeidsovereenkomst

In Afas vind je alle informatie met betrekking tot jouw arbeidsovereenkomst. Zo vind je hier jouw arbeidsovereenkomst, verlofsaldo, loonstroken, jaaropgaven, ingediende declaraties en eventueel je verzuimdossier. Al jouw persoonsgegevens die bij ons bekend zijn staan ook in Afas. Deze kan je zelf op ieder gewenst moment wijzigen, zoals jouw adres of telefoonnummer.

Naast deze persoonlijke informatie staat er ook een link naar de CAO VVT en het pensioenreglement. Hieronder vind je een document met instructies voor het gebruiken van Afas.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Mocht je ergens niet helemaal uitkomen of vragen hebben over Afas, neem dan gerust contact op met de afdeling HR via HR@blinkers.nl

Nedap ONS | Inloggen & Apps installeren

Vanuit Nedap zijn er een aantal apps beschikbaar in de Play store of App store van je telefoon:
• Nedap Ons app: voor berichtenuitwisseling met collega’s;
• Ons Dossier app: om dossiers in te zien en te rapporteren;
• Ons Toegangscode app: om de (inlog) sms-code via een app te ontvangen;

Hieronder staat de installatie van de Nedap Ons app uitgelegd, maar de werking van de andere apps werkt op dezelfde wijze. Let op! Je hoeft maar één app te koppelen, dus niet alle drie.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Nedap ONS | Jouw urenregistratie

Waar je over internet beschikt heb je overal online toegang tot Ons Medewerkerportaal, dus je kunt gemakkelijk jouw uren registreren wanneer je dat wilt. Je urenregistratie dien je elke dinsdag voor 12:00 uur ingevoerd te hebben.

Lees onze handleiding

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Of bekijk onderstaande video

Ziek?

  • Ziek melden| Huishoudelijke Ondersteuning | (WMO)

    Ben je ziek? Dan bel je altijd naar 088-6009300 om dit door te geven aan je serviceregisseur. We willen je vragen om bereikbaar te zijn tijdens ziekte, dan kan de serviceregisseur contact met je opnemen om afspraken te maken.


Nedap ONS | Incident melden

Welke stappen moet je ondernemen om een MIC (Melding Incident Client) en MIZ (Melding Incident Zorgverlener) vast te leggen.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Nedap ONS | Inzien & rapporteren bijzonderheden cliënt

Installeren en rapporteren via de Ons Dossier app, zodat je het zorg- en activiteitenplan van de cliënt kan inzien en je bijzonderheden kan rapporteren.

Voor vragen over Nedap kan je bellen met de afdeling support Blinkers.
085 – 0640281

Roamler app | Installeren

Het downloaden van de Roamler app en het aanmaken van je account.

Download voor IOS Download voor Google Play

Roamler | Gebruik van de app

Je krijgt van Roamler een uitnodiging voor de onboarding. Deze uitleg gaat via Teams.

De tijd die je bij de cliënt werkt, is verwerkt in een zorgopdracht die via de Roamler app door jou opgepakt en ingestuurd dient te worden. De opdracht moet altijd door de cliënt getekend te worden. Als de cliënt dit niet kan en is er nog geen machtiging aanwezig, vraag deze dan op bij jouw zorg- of serviceregisseur. Zodra dit geregeld is, kan jij zelf voor de opdrachten aftekenen.

De planning van cliënten stem je altijd af met jouw zorg- of serviceregisseur, net als eventuele wijzigingen!

Voor vragen over de Roamler app kun je via je app chatten met support of
een e-mail sturen naar caresupport@roamler.com of
bellen 020 – 323 03 76

LMS | Leer Management Systeem

Bij Blinkers maken wij gebruik van LMS, het leerplatform van Blinkers. Hier kan je online trainingen volgen.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab
Toegang LMS

Verplichte trainingen zijn:
Aanpak ouderenmishandeling LMS
Privacybescherming & Informatiebeveiliging Zorgverlener | VVT LMS

Heb je nog geen account of problemen met inloggen, bel dan Querina: 088 600 9213 (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tot 17:00 uur, donderdag tot 12:30 uur)

Uniform bestellen

Wij zijn blij dat jij voor Blinkers komt werken, en willen graag dat je herkenbaar bent als Blinker bij onze cliënten.

Afhankelijk van het aantal uren dat je werkt in de week, kan je een aantal uniformen in bruikleen ontvangen.

We willen natuurlijk dat je zo snel mogelijk de uniformen in huis hebt, dus bekijk de maattabel goed en bestel de juiste maat bij jouw service- of zorgregisseur via de mail.

Lees vooraf de bruikleenovereenkomst, deze geldt automatisch als je bestelt.


De bestellijst vind je hier.
Download bestelformulier